Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8342
Назва: Мотиви формування системи соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу
Автори: Посилкіна, О. В.
Братішко, Ю. С.
Posylkina, O. V.
Bratishko, Yu. S.
Посылкина, О. В.
Братишко, Ю. С.
Теми: соціальна відповідальність;фармацевтичний бізнес;social responsibility;pharmaceutical business;социальная ответственность;фармацевтический бизнес
Дата публікації: 2015
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Мотиви формування системи соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу / О. В. Посилкіна, Ю. С. Братішко // Управління якістю в фармації : матеріали ІХ наук.-практ. конф., 22 трав. 2015 р., м. Харків. - Х. : Вид-во НФаУ, 2015. - С. 113-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8342
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.