Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8405
Назва: The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept
Автори: Hanna Tymoshchuk
Теми: economists;экономисты;економісти
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Hanna Tymoshchuk The value attitude formation of future economists to the professional activity in the context of the social and ethical marketing concept / Hanna Tymoshchuk // Topical issues of new drugs development: Abstracts оf International Scientific And Practical Conference Of Young Scientists And Student, April 23, 2015, Kharkiv. – Kh.: NUPh, 2015. - P. 635.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8405
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из Zbornyk-tezysov-TOPICAL-ISSUES-OF-NEW-DRUGS_2015-153.pdf94,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.