Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8521
Назва: Формування концепції соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу
Інші назви: Формирование концепции социальной ответственности фармацевтического бизнеса
Formation of the concept of social responsibility of pharmaceutical business
Автори: Братішко, Ю. С.
Братишко, Ю. С.
Bratishko, Yu. S.
Теми: соціальна відповідальність;социальная ответственность;social responsibility
Дата публікації: 2015
Видавництво: Thorpe-Bowker®, Melbourne, Australia
Бібліографічний опис: Братішко, Ю. С. Формування концепції соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу / Ю. С. Братішко // Socio-economic problems of management: Collective monograph. – Thorpe-Bowker®, Melbourne, Australia, 2015. - Р. 198-221.
Короткий огляд (реферат): Глава у колективній монографії містить виклад матеріалу стосовно формування в Україні концепції соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу.
Глава в коллективной монографии содержит изложение материала по формированию в Украине концепции социальной ответственности фармацевтического бизнеса.
The head in the collective monograph contains a material statement on formation in Ukraine of the concept of social responsibility of pharmaceutical business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8521
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монография_МН_2015.pdf3,73 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.