Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8530
Назва: Социальная ответственность фармацевтического бизнеса: формирование и оценка
Інші назви: Соціальна відповідальність фармацевтичного бізнесу: формування та оцінка
Social responsibility of pharmaceutical business: formation and assessment
Автори: Братішко, Ю. С.
Братишко, Ю. С.
Bratishko, Yu. S.
Теми: соціальна відповідальність;социальная ответственность;social responsibility
Дата публікації: 2015
Видавництво: Екатеринбург: Изд-во УГМУ
Бібліографічний опис: Братишко, Ю. С. Социальная ответственность фармацевтического бизнеса: формирование и оценка / Ю. С. Братишко // Актуальные вопросы современной медицинской науки и здравоохранения : материалы 70-й Всерос. науч.-практ. конф. молодых ученых и студентов с междунар. участием, 29-30 апр. 2015 г. – Екатеринбург, 2015. – С. 319–322.
Короткий огляд (реферат): Основной целью исследования является обоснование необходимости и практической ценности построения на фармацевтических предприятиях системы оценки и управления социальной ответственностью фармацевтического бизнеса.
Головною метою дослідження є обґрунтування необхідності та практичної цінності побудови на фармацевтичних підприємствах системи оцінки та управління соціальною відповідальністю фармацевтичного бізнесу.
Main objective of research is justification of need and practical value of construction at the pharmaceutical enterprises of system of an assessment and management of social responsibility of pharmaceutical business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8530
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sbornik_2015.pdf36,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.