Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8860
Title: | Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх провізорів у процесі професійної підготовки |
Other Titles: | Технология развития коммуникативной компетентности будущих провизоров в процессе профессиональной подготовки |
Authors: | Пляка, Л. В. Plyaka, L. V. |
Keywords: | технологія;педагогічна технологія;комунікативна компетентність;технология;педагогическая технология;коммуникативная компетентность;technology;pedagogical technology;communicative competence |
Issue Date: | 2009 |
Bibliographic description (Ukraine): | Пляка, Л. В. Технологія розвитку комунікативної компетентності майбутніх провізорів у процесі професійної підготовки / Л. В. Пляка // Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наукових праць. – К., 2009. – Вип. 2. – С. 298–305. |
Abstract: | У статті розкривається сутність понять «технологія», «педагогічна технологія», та «технологія навчання». На основі аналізу досліджень науковців автор відзначає, що застосування сучасних педагогічних технологій дає можливість активізувати діяльність студентів і зробити процес розвитку комунікативної компетентності більш ефективним. Взявши за основу комплекс особистісно-орієнтованих методів навчання пропонується модель розвитку професійної комунікативної компетентності майбутніх провізорів. В статье раскрываются вопросы, связанные с использованием педагогических технологий в процессе развития профессиональной коммуникативной компетентности будущих провизоров. The article deals with questions, linked with pedagogical technologies usage in the process of professional communicative competence of future pharmacists development. |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8860 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Технологія розвитку КК .doc | 106,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.