Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8887
Назва: Маркетинговий аналіз ринку противірусних ліків від грипу
Автори: Немченко, А. С.
Немченко, А. С.
Nemchenko, A. S.
Сімонян, Л. С.
Симонян, Л. С.
Simonyan, L. S.
Немченко, О. А.
Немченко, О. А.
Nemchenko, O. A.
Теми: маркетинговий аналіз;маркетинговый анализ;marketing analysis;противірусні препарати;противовирусные препараты;Antiviral drugs;грип;грип;flu
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Немченко, А. С. Маркетинговий аналіз ринку противірусних ліків від грипу / А. С. Немченко, Л. С. Сімонян, О. А. Немченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. ІV наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 3 листоп. 2015 р. – Х., 2015. – С. 179-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8887
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри організації та економіки фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179-181.pdf463,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.