Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8897
Назва: Використання маркетингу як засобу для подолання кризового стану підприємства
Інші назви: Использование маркетинга как средства для преодоления кризисного состояния предприятия
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Зубенко, Н. Б.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Zubenko, N. B.
Теми: маркетинг;кризовий стан підприємства;уникнення банкрутства;маркетингові заходи;маркетинг;маркетинговая деятельность;принципы маркетинга;маркетинговые исследования;продвижение товаров;партнерские отношения;СRМ-технологии;marketing;marketing activities;the principles of marketing;marketing research;product promotion;partnerships;SRM technology
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Використання маркетингу як засобу для подолання кризового стану підприємства / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова, Н. Б. Зубенко // Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал. Вип. № 30. Х. : ХІУ, 2011. - с. 203 - 207.
Короткий огляд (реферат): Розглянутий вплив маркетингових заходів на подолання загрози банкрутства підприємства
Исследовано влияние использования концепции и методов маркетинга на процесс преодоления кризисного состояния предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8897
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4-2011.pdf316,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.