Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8898
Title: Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу
Other Titles: Конкурентоспособность предприятия в системе маркетинга
Authors: Гончаров, А. Б.
Антонова, Я. О.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Антонова, Я. О.
Antonova, Ya. O.
Keywords: конкурентоспроможність;система маркетингу;сили конкуренції;чинники конкуренції;конкурентоспособность;система маркетинга;marketing system;competitive forces;факторы конкуренции;competitive factors
Issue Date: 2013
Bibliographic description (Ukraine): Гончаров, А. Б. Конкурентоспроможність підприємства в системі маркетингу / А. Б. Гончаров, Я. О. Антонова // Формування стратегії науково-технічного, екологічного і соціально-економічного розвитку суспільства: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 5-6 груд. 2013 р. - Тернопіль : Крок, 2013. - с. 111 - 113.
Abstract: Розглянуто вплив різних сил на конкурентоспроможність сучасного підприємства в системі маркетингу.
Description: Розглянуто вплив маркетингових складових на конкурентоспроможність підприємства
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8899
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-2013.pdf255,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.