Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8900
Назва: Стратегічне управління інноваціями фармацевтичних підприємств
Інші назви: Стратегическое управление инновациями фармацевтических предприятий
Автори: Гончарова, С. Ю.
Гончаров, А. Б.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Теми: концепція стратегічного управління;стратегічний аналіз;фармацевтичне підприємство;інноваційний розвиток;інновації;інноваційна модель розвитку;концепция стратегического управления;стратегический анализ;фармацевтическое предприятие;инновации;инновационное развитие;инновационная модель развития;strategic management concept;strategic analysis;pharmaceutical company;innovation;innovative development;innovative model of development
Дата публікації: січ-2014
Видавництво: Бізнес Інформ
Бібліографічний опис: Гончарова, С. Ю. Стратегічне управління інноваціями фармацевтичних підприємств / С. Ю. Гончарова, А. Б. Гончаров // Бізнес Інформ. - 2014. - № 1. - с. 56 - 60.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті теоретичні і практичні питання використання концепції стратегічного управління інноваціями фармацевтичних підприємств. Стаття присвячена теоретичним і практичним питанням використання концепції стратегічного управління інноваціями фармацевтичних підприємств. Досліджено основні бар’єри, які обмежують розвиток українських фармацевтичних підприємств-виробників. Проаналізовано стан та тенденції розвитку інноваційної діяльності фармацевтичних підприємств, досліджено зарубіжний досвід інноваційної діяльності. Визначено особливості стратегічного управління інноваційним розвитком у фармацевтичній промисловості. Уточнено роль та переваги методів стратегічного аналізу в системі управління фармацевтичним підприємством. Розглянуто сутність понять «інноваційний розвиток» та «інноваційна модель розвитку», проаналізовано їх організаційно-правове забезпечення. Обґрунтовано стратегічні завдання, на яких слід зосередитися фармацевтичної галузі для досягнення значного прориву при побудові інноваційної моделі економічного розвитку. У статті доведено, що найважливішими факторами, які забезпечують зростання ефективності фармацевтичного виробництва, слід вважати: широке застосування концепції стратегічного управління та створення інновацій.
Статья посвящена теоретическим и практическим вопросам использования концепции стратегического управления инновациями фармацевтических предприятий. Исследованы основные барьеры, которые ограничивают развитие украинских фармацевтических предприятий-производителей. Проанализировано состояние и тенденции развития инновационной деятельности фармацевтических предприятий, исследован зарубежный опыт инновационной деятельности. Выделены особенности стратегического управления инновационным развитием в фармацевтической промышленности. Уточнена роль и преимущества методов стратегического анализа в системе управления фармацевтическим предприятием. Рассмотрена сущность понятий «инновационное развитие» и «инновационная модель развития», проанализировано их организационно-правовое обеспечение. Обоснованы стратегические задания, на которых нужно сосредоточиться фармацевтической области для достижения значительного прорыва при построении инновационной модели экономического развития. В статье доказано, что важнейшими факторами, которые обеспечивают рост эффективности фармацевтического производства, являются: широкое применение концепции стратегического управления и создание инноваций.
Опис: Розглянуто різні аспекти стратегічного управління інноваціями на фармацевтичних підприємствах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8900
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8 - 2014.doc.pdf331,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.