Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8903
Назва: Вплив маркетингової діяльності на інвестиційну активність підприємства
Інші назви: Влияние маркетинговой деятельности на инвестиционную активность предприятия
Автори: Гончаров, А. Б.
Гончарова, С. Ю.
Зубенко, Н. Б.
Goncharov, A. B.
Goncharova, S. Yu.
Zubenko, N. B.
Теми: маркетингова діяльність;інвестиційна діяльність;інвестиції;маркетингове середовище;маркетинг;маркетинговая деятельность;принципы маркетинга;маркетинговые исследования;продвижение товаров;инвестиционная деятельность;marketing;investments
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вчені записки Харківського інституту управління: науковий журнал
Бібліографічний опис: Гончаров, А. Б. Вплив маркетингової діяльності на інвестиційну активність підприємства / А. Б. Гончаров, С. Ю. Гончарова, Н. Б. Зубенко // Вчені записки Харківського інституту управління: Науковий журнал: Вип. № 32. - Х. : ХІУ, 2012. – с. 185 – 188.
Серія/номер: ;№ 32
Короткий огляд (реферат): Розглянутий вплив маркетингової діяльності сучасного підприємства на його інвестиційну активність.
Исследовано влияние маркетинговой деятельности на инвестиционную активность предприятия в современных условиях проведения хозяйственной деятельности.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/8903
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-2012.pdf308,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.