Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9094
Назва: Маркетинговые исследования фармацевтического рынка согревающих препара-тов для местного применения при заболеваниях опорно–двигательного аппарата
Інші назви: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку зігріваючих препара- тів для місцевого застосування при захворюваннях опорно-рухового апарату
Marketing research of pharmaceutical market of calefacient medicines for topical application at diseases of locomotor apparatus
Автори: Шпичак, О. С.
Shpychak, O.
Тихонов, А. И.
Тихонов, О. І.
Tikhanov, A.
Теми: ассортимент;фармацевтический рынок;лекарственные средства;используемые местно при заболеваниях опорно-двигательного аппарата;согревающее действие;асортимент;фармацевтичний ринок;лікарські засоби;що використовуються місцево при захворюваннях опорно-рухового апарату;зігріваюча дія;assortmen;pharmaceutical marke;medicines used topically for diseases of locomotor apparatus;calefacient action
Дата публікації: 2014
Видавництво: УКРАЇНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ АЛЬМАНАХ
Бібліографічний опис: Шпичак, О. С. Маркетинговые исследования фармацевтического рынка согревающих препаратов для местного применения при заболеваниях опорно–двигательного аппарата / О. С. Шпичак, А. И. Тихонов // Укр. мед. альм. – 2014. – Т. 17, № 2. – С. 67–70
Короткий огляд (реферат): Проведен маркетинговый анализ ассортимента представленных на фармацевтическом рынке Украины согревающих лекарственных средств, используемых местно при заболеваниях опорно-двигательного аппа- рата. Полученные данные являются основой для выбора действующих веществ при создании комплексного препарата, планируемого к применению в спортивной медицине.
Проведено маркетинговий аналіз асортименту представлених на фармацевтичному ринку України зі- гріваючих лікарських засобів, що використовуються місцево при захворюваннях опорно-рухового апарату. Отримані дані є підґрунтям для вибору діючих речовин при створенні комплексного препарату, що плану- ється до застосування в спортивній медицині.
The marketing analysis of assortment of calefacient medicines used topically for diseases of locomotor appara- tus, which are presented at the pharmaceutical market of Ukraine, has been carried out. The obtained data are the base for choosing active pharmaceutical ingredients when creating the complex medicine, which is planned to ap- plication in sports medicine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9094
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри АТЛ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05 - УМА - Т. 17. - № 1. - 2014. - С. 67-70-1.pdf550,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.