Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9268
Назва: Оптимістичний атрибутивний стиль як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності
Автори: Шаповалова, В. С.
Шаповалова, В. С.
Shapovalova, V. S.
Теми: тривога;корреляционный анализ;correlation analysis;страх;студентські с страхи;атрибутивний стиль особистості;кореляційний аналіз;тревога;студенческие страхи;атрибутивный стиль личности;anxiety;fear;students fears;personality attribute style
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Шаповалова, В. С. Оптимістичний атрибутивний стиль студентів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльності / В.С. Шаповалова // Вісник ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Психологія, Вип. 50. — Х.: ХНПУ, 2015. — С. 338-345.
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає поняття «страх» та його прояви у студентів вищих навчальних закладів. Наведені погляди вітчизняних та зарубіжних вчених щодо страху. Розглянуто поняття «атрибутивний стиль особистості». Представлені результати емпіричного дослідження взаємозв’язку страхів та атрибутивного стилю серед студентів.
Автор рассматривает понятие «страх» и его проявления у студентов высших учебных заведений. Приведены взгляды отечественных и зарубежных ученых на это явление. Рассмотрено понятие «атрибутивный стиль личности». Представлены результаты эмпирического исследования взаимосвязи страхов и атрибутивного стиля среди студентов.
The author has examined the concept of "fear" and its manifestation among the students of higher educational institutions. Home and foreign scientists views on fear have been scrutinized. The concept "a personality attribute style" has been considered. The results of the empirical investigation of the relationship of fears and the attribute style among students have been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9268
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ХНПУ.docx37,03 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
перевод ХНПУ.docx32,34 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.