Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9278
Назва: Профілактика страхів студентів, які пов’язані з навчально-пізнавальною діяльністю
Інші назви: Профилактика страхов студентов, связанные с учебно-познавательной деятельностью
Автори: Шаповалова, В. С.
Шаповалова, В. С.
Shapovalova, V. S.
Теми: юнацький вік;юношеский возраст;adolescence;студентські страхи;навчально-пізнавальна діяльність;страхи;нервово-психічна напруга;страхи;нервно-психическое напряжение;учебно-познавательная деятельность;студенческие страхи;fears;students fears;education;nervous and psychological tension
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Шаповалова, В. С. Профілактика страхів студентів, які пов’язані з навчально-пізнавальною діяльностю / В. С. Шаповалова // Журнал Науковий огляд. - 2015. - №5. - С. 135-143.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми полягає в тому, що студентські страхи негативно впливають на професійний розвиток майбутніх фахівців. Предметом вивчення статті являються студентські страхи. Метою статті є перевірка результатів ефективності коригувально-розвиваючої програми, яка спрямована на розвиток механізмів саморегуляції студентських страхів. У дослідженні використовувався авторський опитувальник «Перелік страхів», «Шкала прокрастинації для студентів», «Шкала нервово-психічної напруги». Описані етапи розробленого тренінгу. Отриманий результат може виявитися корисним для подальшого вдосконалення структури коригувально-розвиваючої програми. Тренінг помітно знизив кількість та інтенсивність страхів професійного майбутнього.
Актуальность темы заключается в том, что студенческие страхи негативно влияют на профессиональное развитие будущих специалистов. Предметом изучения статьи являются студенческие страхи. Целью статьи является проверка результатов эффективности корректирующе-развивающей программы, направленной на развитие механизмов саморегуляции студенческих страхов. В исследовании использовался авторский опросник «Перечень страхов», «Шкала прокрастинации для студентов», «Шкала нервно-психического напряжения». Описаны этапы разработанного тренинга. Полученный результат может оказаться полезным для дальнейшего совершенствования структуры корректирующие-развивающей программы. Тренинг заметно снизил количество и интенсивность страхов профессионального будущего.
Actuality of the theme based on the fact that the student's fears have a negative impact on the professional development of future professionals. The articles subject is the student fears. The article aim is checking the performance results of the corrective-developing program, which directed to develop students' self-regulation mechanisms of fear. The study used author questionnaires “The list of fears”, “The procrastination scale for students”, “The scale of mental stress”. The stages of developed training are described. This result may be useful for the further improvement of the program. The training significantly reduced the number and intensity of professional future fears
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9278
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Науковий огляд.docx40,67 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.