Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9525
Назва: Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратов
Автори: Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Слободянюк, Н. Н.
Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, M. M.
Семенив, Д. В.
Семенів, Д. В.
Semeniv, D. V.
Самборский, О. С.
Самборський, О. С.
Samborskiy, O. S.
Теми: рынок;ринок;market;исследоаание;дослідження;exploration;лекарственные препараты;лікарські засоби;medications
Дата публікації: 2015
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Исследования в «маркетинговом поле» брендов лекарственных препаратов / Ю. В. Байгуш, Н. Н. Слободянюк, Д. В. Семенив, О. С. Самборский // Технологічні та біофармацевтичні аспекти створення лікарських препаратів різної направленості дії : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Харків, 12-13 листоп. 2015 р. – Х. : Вид-во НФаУ, 2015. – С. 294–295. – (Серія «Наука»).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9525
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294-295.pdf207,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.