Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9618
Назва: Формування поняття стратегічна стійкість підприємства
Автори: Кайдалова, А. В.
Кайдалова, А. В.
Kaydalova, A. V.
Гулик, А. В.
Гулик, А. В.
Gulyk, A. V.
Теми: стратегічна стійкість;стратегическая устойчивость;strategic stability;підприємство;предприятие;company
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Кайдалова, А. В. Формування поняття стратегічна стійкість підприємства / А. В. Кайдалова, А. В. Гулик // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. ІV наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 3 листоп. 2015 р. – Х., 2015. – С. 269.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9618
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
269.pdf395,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.