Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9798
Назва: Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармації
Автори: Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Рогуля, О. Ю.
Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Дорохова, Л. П.
Дорохова, Л. П.
Dorokhova, L. P.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Теми: менеджмент;management;маркетинг;marketing;навчальна програма;учебная программа;фахівці фармації;специалисты фармации;Pharmacy experts
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармації / В. В. Малий, І. В. Пестун, А. Б. Ольховська, О. Ю. Рогуля, Л. П. Дорохова, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 5–8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9798
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-8.pdf466,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.