Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9811
Назва: Бенчмаркінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств
Автори: Кувшинова, Є. А.
Кувшинова, Е. А.
Kuvshinova, E. A.
Теми: бенчмаркінг;бенчмаркинг;benchmarking
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Кувшинова, Є. А. Бенчмаркінг як засіб підвищення конкурентоспроможності фармацевтичних підприємств / Є. А. Кувшинова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 153–155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9811
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-155.pdf412,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.