Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9839
Назва: Якісні та кількісні показники брендів лікарських препаратів
Автори: Байгуш, Ю. В.
Байгуш, Ю. В.
Baygush, Y. V.
Самборский, О. С.
Самборський, О. С.
Samborskiy, O. S.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Шуванова, О. В.
Шуванова, Е. В.
Shuvanova, E. V.
Теми: бренды лекарственных препаратов;бренди лікарських препаратів;brands of medicines
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Якісні та кількісні показники брендів лікарських препаратів / Ю. В. Байгуш, О. С. Самборський, М. М. Слободянюк, О. В. Шуванова // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 263–270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9839
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
263-270.pdf547,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.