Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9953
Назва: Анализ рекламы фармацевтической продукции и оценка ее эффективности
Автори: Позницкая, С. В.
Светочева, И. И.
Котвицкая, А. А.
Позницька, С. В.
Poznickaya, S. V.
Светочева, І. І.
Svetocheva, І. І.
Котвіцька, А. А.
Kotvitska, A. A.
Теми: фармацевтическая продукция
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Позницкая, С. В. Анализ рекламы фармацевтической продукции и оценка ее эффективности / С. В. Позницкая, И. И. Светочева, А. А. Котвицкая // Соціальна фармація : стан, проблеми та перспективи : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 27-30 квіт. 2015 р. - Х., 2015. - С. 195-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/9953
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ЗБІРНИК - Соціальна фармація - 2015-2.pdf190,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.