Просмотр собрания по группе - Авторы Шварп, Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 63 из 63
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Complex organization of educational methodical work within internship program in urologyBielov, A. Y.; Бєлов, А. Я.; Bielov, V. Y.; Бєлов, В. Я.; Shvarp, N. V.; Шварп, Н. В.
2015Conditions of training college students educational motivationKalutskaya, O. V.; Shvarp, N. V.; Калуцкая, О. В.; Калуцька, О. В.; Шварп, Н. В.
2017Interactive methods in teaching economic disciplines at medical and pharmaceutical universitiesPetrusenko, A. V.; Петрусенко, А. В.; Shvarp, N. V.; Шварп, Н. В.
2015Non-traditional teaching methods in training specialists in medical and pharmaceutical profileVeselskiy, R. M.; Shvarp, N. V.; Веселский, Р. М.; Шварп, Н. В.
2018Principles of distance education for intern physiciansMegera, V. V.; Мегера, В. В.; Sazonova, O. S.; Сазонова, О. С.; Shvarp, N. V.; Шварп, Н. В.
2020Актуальні проблеми підготовки лікарів-інтернів на післядипломному етапіШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Мосенцева, С. М.; Мосенцева, С. Н.; Mosentseva, S. N.
2022Деякі питання психологічної підготовки фармацевтів-інтернівШварп, Н. В.
2022Деякі питання психологічної підготовки фармацевтів-інтернівШварп, Н. В.
2024Досвід упровадження курсу підвищення кваліфікації "Цифрова компетентність педагогічних і науково-педагогічних працівників"Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2015Дослідження творчого потенціалу викладачів ВНЗ медико-фармацевтичного профілюШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Кайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2010Етапи формування професійної самосвідомості в майбутніх фахівців фармацевтичної галузіШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2012Кейс-метод у вищій професійній освітіКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2020Методи діагностики психологічного клімату в трудовому колективі аптечного закладуСагайдак-Нікітюк, Р. В.; Сагайдак-Никитюк, Р. В.; Sahaidak-Nikitiuk, R. V.; Андрієнко, Н. В.; Андреенко, Н. В.; Andrienko, N. V.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Мотиваційна складова у професійній підготовці фармацевтичних кадрівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.
2021Мотивація у професійній діяльності інтернів-провізорівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2013Научно-методические аспекты формирования содержания образованияКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Щокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2018Нетрадиційні методи навчання у підготовці фахівців фармацііШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2018Організація самостійної роботи магістрантів освітньої програми «Педагогіка вищої школи» засобами ІКТФесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2023Основні принципи гейміфікації в освітіШварп, Н. В.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Тимощук, Г. В.
2020Особливості методики викладання дисципліни «Патологічна фізіологія» іноземним студентамШварп, Н. В.; Науменко, Н. В.; Миронченко, С. І.
2019Педагогіка та психологія вищої школи : навч. посіб.Кайдалова, Л. Г.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Альохіна, Н. В.; Шварп, Н. В.; Kaydalova, L. G.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.; Shvarp, N. V.
2015Педагогічні умови формування та розвитку творчого потенціалу майбутнього викладачаШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. B.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Сабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2024Популяризація лікарських рослин фундаторами фармацевтичної освіти в УкраїніЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2022Порівняльна характеристика комунікативної та традиційної моделі діяльності тьютора у дистанційному навчанніШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2024Практика управління конфліктними ситуаціями у роботі фармацевтаШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.
2014Приемы активизации познавательной деятельности студентовЩокіна, Н. Б.; Щекина, Н. Б.; Shchokina, N. B.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2013Психолого-педагогические аспекты адаптации иностранных студентов в образовательном пространствеЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Кайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2014Психологічна компетентність викладачів ВНЗ медичного та фармацевтичного профілюШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Психологічний клімат як умова організації підвищення кваліфікації викладачів ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2023Психологічні аспекти організації дистанційного навчання під час воєнного стануЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2017-05Психологічні закономірності успішності навчання студентів фармацевтичного ВНЗШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.
2021Психологічні особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та довіри до себе у студентів майбутніх психологівЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Москаленко, В. В.; Moskalenko, V. V.
2024Підготовка фармацевтів-інтернів до засвоєння специфіки соціально-психологічних особливостей функціонування колективу фармацевтичного закладуШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.; Тимощук, Г. В.; Shvarp, N. V.; Fesenko, V. Yu.; Timoshchuk, H. V.
2012Реалізація принципу професійної спрямованості у викладанні гуманітарних дисциплінШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Розвиток творчого потенціалу майбутніх викладачів вищих навчальних закладів засобами тренінгового навчанняШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2023Скрайбінг як інструмент візуалізації освітнього контентуЛутаєва, Т. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2020Технологія змішаного навчання у підготовці фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2025Технологія проєктного навчання у вищій школіТимощук, Г. В.; Фесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.
2017-06Тренінгові технології у підготовці фахівців охорони здоров'яКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Шварп, Н. В.; Кайдалова, Л. Г.; Алёхина, Н. В.; Шварп, Н. В.; Kaidalova, L. G.; Alokhina, N. V.; Shvarp, N. V.
2019Удосконалення конфліктологічної компетентності викладачів вищої школи в системі підвищення кваліфікаціїКайдалова, Л. Г.; Альохіна, Н. В.; Шварп, Н. В.
2023Упровадження курсу підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів медичної та фармацевтичної освіти з цифрової компетентностіСабатовська-Фролкіна, І. С.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2023Упровадження курсу підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників закладів медичної та фармацевтичної освіти з цифрової компетентностіСабатовська-Фролкіна, І. С.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2021Упровадження методів формування критичного мислення у системі післядипломної освітиЛутаєва, Т. В.; Шварп, Н. В.
2021Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачівФесенко, В. Ю.; Лутаєва, Т. В.; Шварп, Н. В.
2021Упровадження технології візуалізації у системі підвищення кваліфікації викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2013Упровадження інтерактивних методів навчання у підготовку майбутніх фахівців у вищому навчальному закладіШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2021Утілення "ідеї університету" у сучасних моделях закладів вищої освітиЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Шварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Феномен психологічного клімату в андрогогічній практиці професійного вдосконалення викладачів вищих медичних та фармацевтичних закладівШварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2017Формування дослідницької компетентності магістрантів спеціальності «Науки про освіту», освітньої програми «Педагогіка вищої школи»Кайдалова, Л. Г.; Шварп, Н. В.; Савохіна, М. В.
2021Формування здатності до емоційної саморегуляції викладачів медичних та фармацевтичних закладів вищої освітиШварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.
2020Формування комунікативної культури магістрів освітніх, педагогічних наук у процесі професійної підготовкиШварп, Н. В.; Науменко, Н. В.
2020Формування мотивації до навчання у провізорів-інтернівШварп, Н. В.
2014Формування педагогічної творчості майбутніх викладачівШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2016Формування професійно важливих якостей майбутніх провізорівШварп, Н. В.; Щокіна, Н. Б.; Shvarp, N. V.; Щокина, Н. Б.; Schokina, N. B.
2018Формування професійної поведінки викладачів закладів вищої освіти непедагогічного профілю у системі підвищення кваліфікації фахівцівШварп, Н. В.; Калашнікова, Л. М.
2011Формування професійної поведінки як психологічної складової професійного становлення майбутніх фахівців фармації у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплінШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2011Формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету у процесі фахової підготовкиШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2022Формування психогігієнічної компетентності здобувачів вищої освітиЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.; Тимощук, Г. В.; Tymoshchuk, H. V.
2013Формування толерантності викладачів українських медико-фармацевтичних ВНЗЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. V.
2024Якість професійного життя фармацевтів під час воєнного стану в УкраїніФесенко, В. Ю.; Шварп, Н. В.; Тимощук, Г. В.
2024Індивідуальна рефлексія в умовах дистанційної освітиТимощук, Г. В.; Шварп, Н. В.; Фесенко, В. Ю.