Просмотр собрания по группе - Авторы Шуванова, О. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 46 из 46
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Анализ внутренних переменных предприятия – базы практики «INTEGRA DD»Ширинова, М. Г.; Shyrynova, M. H.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2017Анализ стратегий позиционирования лекарственных препаратов на фармацевтическом рынкеМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса, І. М. М.; Муса, И. М. М.; Moussa, I. M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2022Аналіз асортименту лікарських засобів, що використовуються для корекції йододефіцитних станівШуванова, О. В.; Марракші Бенжаафар Анас
2024Аналіз застосування засобів стимулювання збуту в аптечних закладахШуванова, О. В.; Рогуля, О. Ю.; Губченко, Т. Д.; Алтухова, А. Є.
2021Аналіз застосування методів управління аптечними закладамиШуванова, О. В.; Юр’єва, Н. В.
2022Аналіз програм лояльності аптечних мережШуванова, О. В.; Андрєєва, М. О.
2021Аналіз підходів до оцінки ефективності маркетингових заходівПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.
2020Аналіз сервісного обслуговування відвідувачів аптечних закладівЄгорова, В. А.; Шуванова, О. В.; Yehorova, V. A.; Shuvanova, O. V.; Егорова, В. А.; Шуванова, Е. В.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2023Використання маркетингових досліджень у формуванні товарної політики фармацевтичної компаніїРогуля, О. Ю.; Бондаренко, Ю. А.; Шуванова, О. В.
2022Використання моделі франчайзингу у діяльності роздрібних фармацевтичних підприємствВеремійчук, Д. О.; Шуванова, О. В.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2024Впровадження освітніх та кар’єроформуючих напрямів співпраці з роботодавцями у системі підготовки фармацевтівМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Барковська, О. Я.; Пестун, І. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Жадько, С. В.; Шуванова, О. В.; Софронова, І. В.
2024Досвід та перспективи міжнародної діяльності кафедри фармацевтичного менеджменту та маркетингуМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Рогуля, О. Ю.; Пестун, І. В.; Ткачова, О. В.; Євтушенко, О. М.; Тіманюк, І. В.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Бондарєва, І. В.; Бабічева, Г. С.
2021Дослідження digital-комунікацій аптечних мережШуванова, О. В.; Сардаріду, В.
2023Дослідження вимог споживачів до упаковки та форми випуску лікарських засобівЛагунець, Т. О.; Шуванова, О. В.
2022Дослідження ефективності впровадження маркетингових розробок у діяльність аптечних закладівПівень, О. П.; Малий, В. В.; Мітронова, О. В.; Шуванова, О. В.; Piven, O. P.; Malyi, V. V.; Mitronova, O. V.; Shuvanova, O. V.
2021Дослідження методів промоції на фармацевтичному ринку УкраїниМавродій, М. Ю.; Шуванова, О. В.
2021Дослідження особливостей підприємницької діяльності на фармацевтичному ринку в Харківській областіШуванова, О. В.; Майборода, К. В.
2022Дослідження процедури реєстрації лікарських засобів в УзбекистаніАбдуллаєва, А.; Шуванова, О. В.
2022Дослідження ринку праці фармацевтичної галузі УкраїниШуванова, О. В.; Орєхова, Ю. М.
2021Дослідження ринку імуностимуляторів в УкраїніШуванова, О. В.; Унгуряну, Я. М.; Шуванова, Е. В.; Унгуряну, Я. М.; Shuvanova, O. V.; Unhurianu, Ya. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2010Маркетингова політика комунікаційМнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, Е. В.; Сотникова, Н. В.; Mnushko, Z. М.; Yevtushenko, O. M.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Dorohova, L. P.; Shuvanova, O. V.; Sotnikova, N. V.
2022Маркетингове дослідження ринку антиаритмічних лікарських засобівШуванова, О. В.; Ліснича, М. В.
2015Маркетингові комунікаціїЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговуванняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2022Напрямки удосконалення сервісної політики аптекиШуванова, О. В.; Висоцька, А. А.
2017Обгрунтування вибору методу формування вибірки у дослідженнях фармацевтичного ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2023Обґрунтування ринкових можливостей для вітчизняних виробників у сегменті протизапальних та протиревматичних лікарських засобівЧегринець, А. А.; Рогуля, О. Ю.; Шуванова, О. В.; Бабічева, Г. С.; Бондарєва, І. В.; Малініна, Н. Г.; Chehrynets, A. A.; Rohulia, O. Yu.; Shuvanova, O. V.; Babicheva, G. S.; Bondarieva, I. V.; Malinina, N. G.
2017Ознакомление с внешними коммуникациями аптеки в период прохождения практики по ММФТыллаева, К. А.; Tyllaeva, K. A.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2021Оценка конкуренции в розничном сегменте фармацевтического рынка УкраиныШуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Шуванова, О. В.; Шукри, Эль Мехди; Shukry, El Mekhdy; Шукрі, Ель Мехді
2017Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2024Оцінка та аналіз ставлення майбутніх фармацевтів до формування бренду роботодавцяРогуля, О. Ю.; Барковська, О. Я.; Шуванова, О. В.; Сучок, А. В.
2001Про необхідність урахування можливої взаємодії ліків при одночасному їх використанніДеримедвідь, Л. В.; Перцев, І. М.; Черних, В. Ф.; Хоменко, В. М.; Шуванова, О. В.
2017Робочий зошит з менеджменту та маркетингу у фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulya, O. Yu.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondareva, I. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кобець, М. М.; Кобец, М. Н.; Kobets, М. М.; Софронова, І. В.; Софронова, И. В.; Sofronova, I. V.; Тіманюк, І. В.; Тиманюк, И. В.; Timaniuk, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2019Розробка бізнес-плану підприємства з виробництва наборів першої медичної допомогиГаленко, О. О.; Galenko, O. O.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2000Розробка експертної системи для прийняття рішень у сфері виробництва фармацевтичних субстанційМнушко, З. М.; Шуванова, О. В.; Закотей, М. В.; Мнушко, З. Н.; Шуванова, Е. В.; Закотей, М. В.; Mnushko, Z. N.; Shuvanova, E. V.; Zakotey, M. V.
2021Соціальна відповідальність аптечних закладів в Україні по відношенню до персоналуШуванова, О. В.; Рогуля, О. Ю.; Гурбанзаде, Ч.
2020Управління лояльністю відвідувачів аптеки із застосуванням сегментуванняПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.
2016Уявлення працівників аптек про концепцію маркетингу взаємовідносинПівень, О. П.; Шуванова, О. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2020Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтичних фахівців у процесі вивчення дисципліни "Фармацевтичний маркетинг та менеджмент"Малий, В. В.; Євтушенко, О. М.; Ольховська, А. Б.; Шуванова, О. В.; Пестун, І. В.; Слободянюк, М. М.; Рогуля, О. Ю.; Malyi, V. V.; Yevtushenko, О. М.; Olkhovska, A. B.; Shuvanova, O. V.; Pestun, I. V.; Slobodyanyuk, М. М.; Rohulya, O. Yu.; Малый, В. В.; Евтушенко, Е. Н.; Ольховская, А. Б.; Шуванова, Е. В.; Пестун, И. В.; Слободянюк, Н. Н.; Рогуля, О. Ю.
2016Якісні та кількісні показники брендів лікарських препаратівБайгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Самборский, О. С.; Самборський, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, E. V.