Просмотр собрания по группе - Тема trademark

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 6 из 6
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Визначення науково-методичних підходів до аналізу сили торгової марки лікарського препаратуДудар, Г. М.; Дударь, Г. М.; Dudar, G. M.; Ціхонь, Г. М.; Цихонь, Г. М.; Tsikhon, G. M.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2016Визначення рівня обізнаності споживачів про торговельні марки фармацевтичних виробниківКривонос, К. А.; Кривонос, К. А.; Krivinos, K. A.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Коваленко, К. Е.; Коваленко, К. Е.; Kovalenko, K. E.
2017Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому поліВозна, Д. І.; Vozna, D. I.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2019Исследование отношения потребителей к торговым маркамБондарева, И. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Зекриуи, Т.
2014Научно-теоретические подходы к оценке торговой марки и бренда лекарственных препаратовБайгуш, Ю. В.; Слободянюк, Н. Н.; Самборский, О. С.; Байгуш, Ю. В.; Слободянюк, М. М.; Самборський, О. С.; Baygush, Y. V.; Slobodyanyuk, M. M.; Samborskiy, O. S.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.