Просмотр собрания по группе - Авторы Жадько, С. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 78 по 97 из 117 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2015Маркетинговий менеджментЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2016Маркетинговий менеджментМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2006Маркетинговый подход к оценке конкурентоспособности лекарственных препаратовЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Слободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, М. М.; Слободянюк, Н. Н.
2008Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Маркетингові дослідження торгових марок симвастатинуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Методи аналізу і оцінки конкурентоспроможності торговельних марок лікарських засобівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратівСлободянюк, М. М.; Slobodyanyuk, M. M.; Слободянюк, Н. Н.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2008Методи оцінки конкурентних позицій торговельних марок лікарських препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2013Мікросегментація споживачів лікарських засобів та спеціальних харчових добавок для схудненняЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Кругова, Д. В.; Круговая, Д. В.; Krugovaya, D. V.
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2016Обоснование комплекса мероприятий, содействующих рациональному применению лекарственных средств в УкраинеЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2022Особливості використання інструментів діджитал маркетингу фармацевтичною компанієюКахніашвілі, А. С.; Жадько, С. В.
2020Особливості діяльності зовнішніх служб фармацевтичних компаній у період карантинуЖадько, С. В.; Пилипенко, Є. О.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2017Оценка использования возможностей мерчандайзинга в формировании рыночного потенциала гепатотропных лекарственных средствМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Муса Истанис Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2022Оцінка ефективності використання веб-сайтів аптечних мережМалий, В. В.; Жадько, С. В.; Бараненко, О. М.