Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963
Назва: Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратів
Автори: Слободянюк, М. М.
Slobodyanyuk, M. M.
Слободянюк, Н. Н.
Жадько, С. В.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Слободянюк, М. М. Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько. – Х., 2008. – 23 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи оцінки конкурентних позицій.pdf682,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.