Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.contributor.authorZhadko, S. V.-
dc.contributor.authorЖадько, С. В.-
dc.date.accessioned2020-01-14T11:46:46Z-
dc.date.available2020-01-14T11:46:46Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСлободянюк, М. М. Методи оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратів : метод. рек. / М. М. Слободянюк, С. В. Жадько. – Х., 2008. – 23 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20963-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетоди оцінки конкурентних позицій торговельних ма­рок лі­карсь­ких препаратівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи оцінки конкурентних позицій.pdf682,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.