Просмотр собрания по группе - Авторы Малый, В. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 65 по 84 из 104 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Маркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівКуценко, С. А.; Куценко, С. О.; Kytsenko, S. A.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Маслій, Ю. С.; Маслий, Ю. С.; Masliy, Ju. S.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування захворювань шлункуМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Бутко, І. О.; Butko, I. O.; Бутко, И. О.
2019Маркетингові дослідження ринку лікарських препаратів для лікування варикозного розширення венМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, I. V.; Бондарева, И. В.; Пташкіна, Т. М.; Ptashkina, Т. М.; Пташкина, Т. М.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2017Методика оцінки сили бренду в рин­ковому кон­курентному середовищіМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Муса Істаніс, М. М.; Moussa Istanis, М. М.; Муса Истанис, М. М.
2015Методичні вказівки до підготовки і проведення комплексного державного іспиту за фахомДорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodianiuk, M. M.; Півень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Євтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovska, A. B.
2015Методичні рекомендації до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Малий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.
2015Методичні рекомендації до проходження виробничої практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rogulia, O. Yu.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практикиМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2015Методичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»Малий, В. В.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Dorokhova, L. P.
2014Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт з дисципліни "Маркетинговий менеджмент"Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.
2017Навчально-методична робота кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту: історичні аспекти та перспективи розвиткуМалий, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Малый, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Malyi, V. V.; Rogulia, O. Yu.; Olkhovska, A. B.; Dorokhova, L. P.
2018Науково-методичне обгрунтування напрямків посилення ринкового потенцілу гепатотропного лікарського засобуМуса Істаніс Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Муса Истанис Марвек Медхат; Малий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.
2018Науково-теоретичне обґрунтування напрямів розвитку маркетингової комунікативної діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку в контексті концепції соціально-етичного просуванняОльховська, А. Б.; Малий, В. В.; Olkhovska, A. B.; Malyi, V. V.; Ольховская, А. Б.; Малый, В. В.
2017Обоснование экономической ефективности и инвестиционной привлекательности внедрения нового гепатотропного препаратаМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса, І. М. М.; Муса, І. М. М.; Moussa, І. М. М.
2019Обґрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобуМалий, В. В.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Жадько, С. В.; Malyi, V. V.; Moussa Istanis Marvek Medhat; Zhadko, S. V.; Малый, В. В.; Муса Истанис Марвек Медхат; Жадько, С. В.
2019Організація роботи медичних представників фармацевтичної компанії «KРKA»Малий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Бондарєва, І. В.; Bondarieva, І. V.; Бондарева, И. В.; Романова, А. В.; Romanova, A. V.; Романова, А. В.
2017Оценка использования возможностей мерчандайзинга в формировании рыночного потенциала гепатотропных лекарственных средствМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса Істаніс Марвек Медхат; Муса Истанис Марвек Медхат; Moussa Istanis Marvek Medhat; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2016Питання менеджменту і маркетингу у розробці навчальних програм підготовки фахівців фармаціїМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Ольховська, А. Б.; Ольховская, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Пестун, І. В.; Пестун, И. В.; Pestun, I. V.; Рогуля, О. Ю.; Рогуля, О. Ю.; Rohulya, O. Yu.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2014Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової pr-стратегії фармацевтичними підприємствамиМалий, В. В.; Ольховська, А. Б.; Малый, В. В.; Ольховская, А. Б.; Malyi, V. V.; Olkhovskaya, A. B.