Просмотр собрания по группе - Авторы Plyaka, L. V.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 7 по 26 из 63 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Визначення підходів до оцінки особистісних якостей аудиторів фармацевтичних систем якостіКарамаврова, Т. В.; Лебединець, В. О.; Пляка, Л. В.; Karamavrova, T. V.; Lebedynets, V. O.; Plyaka, L. V.; Карамаврова, Т. В.; Лебединец, В. А.; Пляка, Л. В.
2018Використання технології моделювання професійної діяльності в підготовці майбутніх викладачівСабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Внедрение интерактивных методов обучения и ароматерапии для повышения эффективности обучения провизоров-интерновЦубанова, Н. А.; Пляка, Л. В.; Tsubanova, N. A.; Plyaka, L. V.
2008Готовність до спілкування як прояв комунікативної компетентності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016До проблеми психологічної готовності майбутнього фахівця фармацевтичного профілю до професійної діяльностіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2008Зміст професійно важливих якостей особистості майбутнього провізораПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Модуляция стрессоустойчивости провизоров-интернов в условиях повышенных интеллектуальных нагрузок эфирным маслом апельсинаЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2009Особливості комунікативної діяльності майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Особливості формування соціально-психологічного клімату в студентському колективіПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.
2017Практичні аспекти формування психологічних навичок здорового способу життя здобувачів вищої освіти Національного фармацевтичного університетуПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.; Ольховська, А. Б.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Гавриш, Н. Б.; Havrysh, N. B.
2019Применение интерактивных методов обучения совместно с ароматерапией эфирным маслом апельсина при изучении провизорами-интернами некоторых тем по клинической фармацииЦубанова, Н. А.; Tsubanova, N. A.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2019Причини та профілактика професійного вигорання у викладачівПляка, Л. В.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.
2009Професійна компетентність як фактор формування конкурентоспроможності майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2016Психодіагностичний комплекс з вивчення особистості студентаПляка, Л. В.; Огарь, С. В.; Plyaka, L. V.; Ogar’, S. V.
2013Психологическое сопровождение как фактор активизации пофессионального и личностного становлення будущих провизоловПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психолого-педагогічна технологія розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2020Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя здобувачів освіти в процесі навчання у ЗНОСабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Пляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2011Психолого-педагогічні умови та чинники розвитку професійної компетентності в майбутніх фахівцівПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2015Психологічна допомога студентам вищого навчального закладу як діяльність практичного психологаПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.
2015Психологічна діагностика розвитку особистості у процесі професійного становленняПляка, Л. В.; Plyaka, L. V.