Browsing by Author Shuvanova, O. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Анализ внутренних переменных предприятия – базы практики «INTEGRA DD»Ширинова, М. Г.; Shyrynova, M. H.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2017Анализ стратегий позиционирования лекарственных препаратов на фармацевтическом рынкеМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.; Муса, І. М. М.; Муса, И. М. М.; Moussa, I. M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2020Аналіз сервісного обслуговування відвідувачів аптечних закладівЄгорова, В. А.; Шуванова, О. В.; Yehorova, V. A.; Shuvanova, O. V.; Егорова, В. А.; Шуванова, Е. В.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2016Вплив емоційної та раціональної складових лояльності на вибір та споживання антигіпертензивних препаратівСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Байгуш, Ю. В.; Байгуш, Ю. В.; Baygush, Y. V.; Семенів, Д. В.; Семенив, Д. В.; Semeniv, D. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2002Все, что Вам необходимо знать о взаимодействии лекарствПерцев, И. М.; Шуванова, Е. В.; Деримедведь, Л. В.; Перцев, І. М.; Шуванова, Є. В.; Деримедвідь, Л. В.; Pertsev, I. M.; Shuvanova, O. V.; Derimedved, L. V.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Застосування методу квотної вибірки при проведенні досліджень фармацевтичного ринкуШуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2010Маркетингова політика комунікаційМнушко, З. М.; Євтушенко, О. М.; Рогуля, О. Ю.; Ольховська, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, О. В.; Сотнікова, Н. В.; Мнушко, З. Н.; Евтушенко, Е. Н.; Рогуля, О. Ю.; Ольховская, А. Б.; Дорохова, Л. П.; Шуванова, Е. В.; Сотникова, Н. В.; Mnushko, Z. М.; Yevtushenko, O. M.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Dorohova, L. P.; Shuvanova, O. V.; Sotnikova, N. V.
2015Маркетингові комунікаціїЄвтушенко, О. М.; Евтушенко, Е. Н.; Yevtushenko, O. M.; Дорохова, Л. П.; Дорохова, Л. П.; Dorokhova, L. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2015Менеджмент та маркетинг у фармаціїМалий, В. В.; Malyi, V. V.; Малый, В. В.; Dorokhova, L. P.; Zhadko, S. V.; Rohulya, O. Yu.; Olkhovskaya, A. B.; Ольховская, А. Б.; Kobets, M. M.; Кобец, М. Н.; Sofronova, I. V.; Софронова, И. В.; Timanyuk, I. V.; Тиманюк, И. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Бондарєва, І. В.; Бондарева, И. В.; Bondarieva, I. V.
2017Методика визначення лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі комплексної оцінки якості обслуговуванняПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2002О надлежащей медицинской и фармацевтической практикеПерцев, И. М.; Фадеенко, Г. Д.; Шуванова, Е. В.; Музыка, Т. Ф.; Перцев, І. М.; Фадеєнко, Г. Д.; Шуванова, Є. В.; Музика, Т. Ф.; Pertsev, I. M.; Fadeenko, G. D.; Shuvanova, O. V.; Muzyka, T. F.
2017Обгрунтування вибору методу формування вибірки у дослідженнях фармацевтичного ринкуСамборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskyi, O. S.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, M. M.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2017Ознакомление с внешними коммуникациями аптеки в период прохождения практики по ММФТыллаева, К. А.; Tyllaeva, K. A.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2021Оценка конкуренции в розничном сегменте фармацевтического рынка УкраиныШуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Шуванова, О. В.; Шукри, Эль Мехди; Shukry, El Mekhdy; Шукрі, Ель Мехді
2014Оценка работы медицинских представителей работниками аптекШевченко, Я. Н.; Шуванова, Е. В.; Шевченко, Я. Н.; Шуванова, Є. В.; Shevchenko, Y. N.; Shuvanova, O. V.
2017Оцінка лояльності клієнтів до аптечного закладу на основі концепції servqualПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.