Browsing by Author Zhadko, S. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 96  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Analysis of directions of social responsibility of pharmaceutical companies in UkraineBerkalo, Yu. A.; Беркало, Ю. А.; Borovik, O. P.; Боровик, О. П.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2020Analysis of marketing component in the rational use of drugsZhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Tchitembo Gloire Helena, Чітембо Глоре Хелена; Читембо Глоре Хелена
2018Analysis of measures and instruments to promote rational use of medicines in the countries of the European UnionZhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Osei, G. Y.
2016Analysis of modern trends of the development of corporate social responsibility of pharmaceutical companiesAli Mundher Mohsin; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2015Analysis of proposals at the market of weight loss drugsAllaaedi Mohamed Rahi; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2018Analysis of the use of merchandising in ukrainian pharmaciesZhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Mazlum Ok
2019Assessment of competitiveness of the pharmacy based on external competitive advantagesZhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Assi Ali; Аззі Алі; Аззи Али
2014Attractiveness and challenges of the pharmaceutical market in LebanonMahdi Kazan; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2019Aналіз можливостей практичного використання АВС-аналізу при управлінні товарним асортиментом лікарських засобівКузнецова, К. Г.; Кузнєцова, К. Г.; Kuznetsova, K. G.; Плахотник, Ю. В.; Плахотнік, Ю. В.; Plahotnik, Yu. V.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2013Bикористання мережі інтернет при просуванні лікарських препаратів до кінцевих споживачівЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2015Environmental analysis as a source of new opportunities and strategies in the pharmaceutical industryAl-Majmaie Firas Abbas; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2021Ethical and legal issues in direct-to-consumer pharmaceutical advertisingZeroual, Tarik; Zhadko, S. V.
2015The feasibility of using social media in pharmaceutical marketingZhadko, S. V.; Kulibaba, A. E.; Ali Ahmed Khidaer Ali; Жадько, С. В.; Кулібаба, А. Є.; Кулибаба, А. Е.
2020Features of development and functioning of the formulary system in MoroccoZhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Laghyati, M.; Лагьяти, М.; Лаг’яті, М.
2017The importance of promoting the rational use of drugs in healthcare systemsAyaou, A.; Pestun, I. V.; Пестун, I. В.; Пестун, И. В.; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2020Importance of soft skills development for future pharmacistsMariam Ben Brahim; Zhadko, S. V.; Mazia, V. V.; Жадько, С. В.
2016Marketing research of antihistamine medications for allergy treatmentAl-Rkapa Mohammed Tawfiq; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.; Жадько, С. В.
2016Marketing research of the phlebotropic drugs at the ukrainian pharmaceutical marketAl-Ani Mahmood Akram; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2020Methods of enhancing communication process between pharmacist and patientsArigui Sara; Арігуй Сара; Аригуи Сара; Zhadko, S. V.; Жадько, С. В.
2013The peculiarities of consumer behaviour when choosing and using medicines for reducing weight and in the treatment of obesityZhadko, S. V.; Жадько, С. В.