Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24868
Назва: Ethical and legal issues in direct-to-consumer pharmaceutical advertising
Автори: Zeroual, Tarik
Zhadko, S. V.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Zeroual Tarik. Ethical and legal issues in direct-to-consumer pharmaceutical advertising / Tarik Zeroual, S. V. Zhadko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IХ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 18 берез. 2021 р. – Харків, 2021. – С. 395-396.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/24868
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
395-396.pdf192,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.