Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21529 по 21548 из 30539 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілюСабатовська, І. С.; Селезньов, М. А.; Sabatovska, I. S.; Seleznev, M. A.; Сабатовская, И. С.; Селезнев, М. А.
2019Педагогічні умови впровадження кейс-технології при підготовці майбутніх фахівців медико-фармацевтичної галузіМорозенко, Д. В.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Зимлянський, М. О.; Morozenko, D. V.; Sabatovskа, I. S.; Zimlyansky, M. O.
2018Педагогічні умови підготовки сімейних лікарів у системі післядипломної освітиЛутаєва, Т. В.; Березняков, В. І.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2017Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестерКайдалова, Л. Г.; Поєдинцева, Л. Л.; Кайдалова, Л. Г.; Поединцева, Л. Л.; Kaidalova, L. G.; Poedientseva, L. L.
2022Педагогічні умови удосконалення методики викладання у закладах медичної та фармацевтичної освітиЛутаєва, Т. В.; Білокудря, Л. В.
2021Педагогічні умови удосконалення методики викладання фармакоекономіки в системі післядипломної освіти спеціалістів фармаціїАдонкіна, В. Ю.; Толочко, В. М.; Міщенко, І. В.
2020Педагогічні умови упровадження технологій дистанційного навчання у підготовку фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.
2022Педагогічні умови упровадження удосконаленої методики інтерактивного навчання здобувачів післядипломної фармацевтичної освітиГалій, Л. В.; Лутаєва, Т. В.; Зарічкова, М. В.
2018Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності студентів-фармацевтів при вивченні аналітичної хіміїПетухова, І. Ю.; Альохіна, Н. В.; Петухова, И. Ю.; Petukhova, I. Yu.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.
2021Педагогічні умови формування й розвитку компетентності самоосвіти та самовдосконалення викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.
2016-11Педагогічні умови формування культури здоров’я студентів на заняттях з фізичного вихованняЛобода, В. С.; Лобода, В. С.; Loboda, V. S.
2015Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх працівників фармацевтичної галузіЛутаєва, Т. В.; Рудакова, О. В.; Лутаева, Т. В.; Рудакова, О. В.; Rudakova, O. V.; Lutaieva, T. V.
2018Педагогічні умови формування професійної компетентності фармацевтаРудакова, О. В.; Rudakova, O. V.
2015Педагогічні умови формування та розвитку творчого потенціалу майбутнього викладачаШварп, Н. В.; Шварп, Н. В.; Shvarp, N. B.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.; Сабатовська, І. С.; Сабатовская, И. С.; Sabatovska, I. S.
2014Педагогічні умови формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплінТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H. V.
2018Педагогічні умови, що сприяють розвитку креативності майбутнього інженераРомановська, О. О.; Романовская, О. О.; Romanovska, O. O.
2014Педагогічні цінності харківських освітян – фундаторів медичної та фармацевтичної освіти в Україні (друга пол. ХІХ-початок ХХ ст.)Лутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.
2022Педагогічні ідеї Г. Сковороди та сучасністьСереда, А. А.; Садовніков, О. К.
2014Педагогічні ідеї та діяльність В. Я. Данилевського в контексті організації освіти дорослихЛутаєва, Т. В.; Лутаева, Т. В.; Lutaieva, T. V.