Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554
Назва: | Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер |
Інші назви: | Педагогические условия и модель формирования профессиональной компетентности медицинских сестер Pedagogical conditions and model of professional competence formation of nurses |
Автори: | Кайдалова, Л. Г. Поєдинцева, Л. Л. Кайдалова, Л. Г. Поединцева, Л. Л. Kaidalova, L. G. Poedientseva, L. L. |
Теми: | фахова компетентність;медична сестра;медичний коледж;формування;педагогічні умови;структурно-функціональна модель;фаховая компетентность;медицинская сестра;медицинский колледж;формирование;педагогические условия;структурно-функциональная модель;faculty competence;nurse;medical college;formation;pedagogical conditions;structural-functional model |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Кайдалова, Л. Г. Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер / Л. Г. Кайдалова, Л. Л. Поєдинцева // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Харк. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2017. – Вип. 43. – С. 148–159. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теоретичні аспекти фахової компетентності майбутніх медичних сестер та її розуміння авторами, посилаючись на вітчизняний та зарубіжний досвід. Обгрунтовано педагогічні умови та представлено авторську структурно-функціональну модель формування фахової компетентності медичних сестер у медичному коледжі. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі, а саме: цільовий, змістовний, діяльнісний, результативно-корекційний. З метою формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер у медичних коледжах застосовано такі методологічні підходи, як: системний, ресурсний, діяльнісний, компетентнісний. Авторами також виокремлено критерії та показники рівня сформованості фахової компетентності: мотиваційний, когнітивний, комунікативний, функціональний. The article illustrates the theoretical aspests of the professional competence of future nurses at a college and its understanding by the authors, referring to the theoretical analysis taking into account native and foreign experience. The pedagogical conditions have been substantiated for forming the professional competence of future nurses at a college. We have presented the developed author's structural and functional model of forming the professional competence of nurses at a medical college. The main structural components of the model are characterized, among which such basic constituent blocks as the target, content, activity, result-correctiv ones. With the purpose of forming professional competence of futur nurses at medical college, the following methodological approaches are applied: system, resourse, activity, and competence onse. The authors have emphasized the following criteria and indicators of the level of the professional competence formation such as motivational, cognitive, communicative, and functional ones. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554 |
ISSN: | http://doi.org/10.5281/zenodo.1243593 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кайдалова Л.Г., Поєдинцева Л.Л..pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.