Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorПоєдинцева, Л. Л.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorПоединцева, Л. Л.-
dc.contributor.authorKaidalova, L. G.-
dc.contributor.authorPoedientseva, L. L.-
dc.date.accessioned2018-11-01T13:57:00Z-
dc.date.available2018-11-01T13:57:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестер / Л. Г. Кайдалова, Л. Л. Поєдинцева // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Харк. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2017. – Вип. 43. – С. 148–159.uk_UA
dc.identifier.issnhttp://doi.org/10.5281/zenodo.1243593-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16554-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні аспекти фахової компетентності майбутніх медичних сестер та її розуміння авторами, посилаючись на вітчизняний та зарубіжний досвід. Обгрунтовано педагогічні умови та представлено авторську структурно-функціональну модель формування фахової компетентності медичних сестер у медичному коледжі. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі, а саме: цільовий, змістовний, діяльнісний, результативно-корекційний. З метою формування фахової компетентності майбутніх медичних сестер у медичних коледжах застосовано такі методологічні підходи, як: системний, ресурсний, діяльнісний, компетентнісний. Авторами також виокремлено критерії та показники рівня сформованості фахової компетентності: мотиваційний, когнітивний, комунікативний, функціональний.uk_UA
dc.description.abstractThe article illustrates the theoretical aspests of the professional competence of future nurses at a college and its understanding by the authors, referring to the theoretical analysis taking into account native and foreign experience. The pedagogical conditions have been substantiated for forming the professional competence of future nurses at a college. We have presented the developed author's structural and functional model of forming the professional competence of nurses at a medical college. The main structural components of the model are characterized, among which such basic constituent blocks as the target, content, activity, result-correctiv ones. With the purpose of forming professional competence of futur nurses at medical college, the following methodological approaches are applied: system, resourse, activity, and competence onse. The authors have emphasized the following criteria and indicators of the level of the professional competence formation such as motivational, cognitive, communicative, and functional ones.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфахова компетентністьuk_UA
dc.subjectмедична сестраuk_UA
dc.subjectмедичний коледжuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.subjectфаховая компетентностьuk_UA
dc.subjectмедицинская сестраuk_UA
dc.subjectмедицинский колледжuk_UA
dc.subjectформированиеuk_UA
dc.subjectпедагогические условияuk_UA
dc.subjectструктурно-функциональная модельuk_UA
dc.subjectfaculty competenceuk_UA
dc.subjectnurseuk_UA
dc.subjectmedical collegeuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectstructural-functional modeluk_UA
dc.titleПедагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестерuk_UA
dc.title.alternativeПедагогические условия и модель формирования профессиональной компетентности медицинских сестерuk_UA
dc.title.alternativePedagogical conditions and model of professional competence formation of nursesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кайдалова Л.Г., Поєдинцева Л.Л..pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.