Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10051
Название: Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносин
Авторы: Півень, О. П.
Пивень, Е. П.
Piven, E. P.
Ткаченко, І. В.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Ключевые слова: маркетинг взаємовідносин
Дата публикации: 2016
Издательство: НФаУ
Библиографическое описание: Півень, О. П. Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносин / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 426–427.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10051
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
426-427.pdf405,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.