Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10136
Назва: Міжпредметні зв’язки при викладанні української мови (за професійним спрямуванням)
Автори: Пац, Л. І.
Пац, Л. И.
Pats, L. I.
Теми: освіта;викладання української мови;міжпредметні зв’язки;інтегровані заняття;«Українська мова (за професійним спрямуванням)»
Дата публікації: кві-2016
Видавництво: Харків : Вид-во НФаУ
Бібліографічний опис: Пац, Л. Міжпредметні зв’язки при викладанні української мови (за професійним спрямуванням) / Л. Пац // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм: матеріали Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (14–15 квіт. 2016 р., Харків). – Харків : Вид-во НФаУ, 2016. – С. 235–238.
Короткий огляд (реферат): Основне завдання сучасної освітньої системи – підготовка висококваліфікованого спеціаліста, налаштованого на поповнення багажу фахових знань упродовж усього життя, а відтак повсякчас конкурентноспроможного на міжнародному ринку праці. Процес викладання української мови студентам вишів фармацевтичного профілю, попри свою складність (відсутність інтересу до лінгвістичних знань, що, на думку багатьох, не є складовою фахової компетентності), має певні переваги, оскільки зазвичай «Українська мова (за професійним спрямуванням)» викладається з-поміж іншого комплексу гуманітарних дисциплін в межах однієї кафедри, що сприяє активному впровадженню в навчальний процес міжпредметних зв’язків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10136
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пац_тези.pdf196,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.