Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10338
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКотвіцька, А. А.-
dc.contributor.authorКотвицкая, А. А.-
dc.contributor.authorKotvitska, A. A.-
dc.contributor.authorВороніна, О. М.-
dc.contributor.authorВоронина, О. Н.-
dc.contributor.authorVoronina, O. N.-
dc.date.accessioned2016-10-17T09:54:39Z-
dc.date.available2016-10-17T09:54:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКотвіцька, А. А. Дослідження маркетингових аспектів якості послуг як головного чинника конкурентоспроможності парфумерно-косметичних підприємств сфери послуг / А. А. Котвіцька, О. М. Вороніна // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 1. – С. 70-78.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10338-
dc.description.abstractУ статті наведено результати дослідження маркетингових аспектів якості послуг, проаналі- зовано науково обґрунтовані підходи щодо оцінки якості послуг парфумерно-косметичних під- приємств, виявлено особливості конкуренції у сфері послуг, визначено методи оцінки конкурен- тоспроможності послуг та методи маркетингових досліджень, які використовують сучасні підприємства парфумерно-косметичної галузі для здійснення контролю за якістю послуг. Резуль- тати дослідження дають можливість вітчизняному парфумерно-косметичному підприємству сфери послуг обрати оптимальний шлях до підвищення якості послуг.en_US
dc.description.abstractВ статье приведены результаты исследования маркетинговых аспектов качества услуг, про- анализированы научно обоснованные подходы к оценке качества услуг парфюмерно-косме- тических предприятий, выявлены особенности конкуренции в сфере услуг, определены мето- ды оценки конкурентоспособности услуг и методы маркетинговых исследований, которые используют современные предприятия парфюмерно-косметической отрасли для осущест- вления контроля за качеством услуг. Результаты исследования позволяют отечественному парфюмерно-косметическому предприятию сферы услуг выбрать оптимальный путь к повы- шению качества услуг.en_US
dc.description.abstractThe results of the study of marketing aspects of the service quality are presented in the article, the scientifically-based approaches to assessment of the quality of services of perfume and cosmetic companies have been analyzed, the peculiarities of competition in service industry have been revealed, methods for evaluating the competitiveness of services and methods of marketing research used by modern enterprises of perfume and cosmetic industry for control of the service quality have been determined. The study results allow a domestic perfume and cosmetic company of service industry to choose the best way to improve the quality of services.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectякість послугen_US
dc.subjectсервісне підприємствоen_US
dc.subjectпараметри якості послугen_US
dc.subjectстандарти якостіen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectпарфумерно-косметична галузьen_US
dc.subjectмаркетинг услугen_US
dc.subjectкачество услугen_US
dc.subjectсервисное предприятиеen_US
dc.subjectпараметры качества услугen_US
dc.subjectстандарты качестваen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectпарфю- мернокосметическая отрасль.en_US
dc.subjectservice marketingen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectservices companyen_US
dc.subjectparameters of service qualityen_US
dc.subjectquality standardsen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectperfume and cosmetic industryen_US
dc.titleДослідження маркетингових аспектів якості послуг як головного чинника конкурентоспроможності парфумерно-косметичних підприємств сфери послугen_US
dc.title.alternativeИсследование маркетинговых аспектов качества услуг как главного фактора конкурентоспособности парфюмерно-косметических предприятий сферы услугen_US
dc.title.alternativeТhe study of marketing aspects of the service quality as a major factor of competitiveness of perfume and cosmetic enterprises of service industryen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації А. А. Котвіцької
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2024

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
70-78.pdf633,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.