Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAl-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim-
dc.contributor.authorTimanyuk, I.-
dc.contributor.authorТиманюк, И.-
dc.contributor.authorТіманюк, І.-
dc.date.accessioned2016-10-18T12:14:27Z-
dc.date.available2016-10-18T12:14:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationAl-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim Features of PR activity of pharmaceutical companies / Al-Samarrai Otaman Ahmed Kadhim, Iryna Timanyuk // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 110–111.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10389-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectPR-деятельностьen_US
dc.subjectPR-діяльністьen_US
dc.subjectPR activityen_US
dc.titleFeatures of PR activity of pharmaceutical companiesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-111.pdf282,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.