Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуценко, С. А.-
dc.contributor.authorКуценко, С. О.-
dc.contributor.authorKytsenko, S. A.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovskaya, A. B.-
dc.contributor.authorМаслій, Ю. С.-
dc.contributor.authorМаслий, Ю. С.-
dc.contributor.authorMasliy, Ju. S.-
dc.date.accessioned2016-10-24T11:55:40Z-
dc.date.available2016-10-24T11:55:40Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобів / С. А. Куценко, В. В. Малий, А. Б. Ольховська, Ю. С. Маслій // Соціальна фармація в охороні здоров’я. – 2016. – Т. 2, № 3. – С. 65-74.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10451-
dc.description.abstractУ статті наведено результати узагальнення визначень маркетингу взаємовідносин. Із ураху- ванням галузевої специфіки фармацевтичних підприємств визначено відмінні риси стратегічної спрямованості маркетингу взаємовідносин і трансакційного маркетингу. Надано характеристи- ку головних принципів маркетингу взаємовідносин, на яких фармацевтичним підприємствам до- цільно акцентувати першочергову увагу. Запропоновано модель маркетингової ділової мережі фармацевтичного підприємства з ключовими партнерами і надано характеристику її складо- вим – взаємовідносинам із клієнтами, постачальниками, конкурентами і контактними аудиторі- ями та здійсненню внутрішнього партнерства. Обґрунтовано, що діяльність фармацевтичних підприємств доцільно спрямовувати на побудову такої маркетингової ділової мережі, яка за- безпечить ефективні довгострокові відносини з клієнтами. Для реалізації концепції маркетингу взаємовідносин запропоновано фармацевтичним підприємствам концентрувати увагу на спо- живчій цінності пропонованої продукції, високій значущості обслуговування клієнтів і форму- ванні лояльності споживачів.en_US
dc.description.abstractВ статье приведены результаты обобщения определений маркетинга взаимоотношений. С учетом отраслевой специфики фармацевтических предприятий определены отличительные особенно- сти стратегической направленности маркетинга взаимоотношений и трансакционного мар- кетинга. Охарактеризованы основные принципы маркетинга взаимоотношений, на которых фармацевтическим предприятиям целесообразно акцентировать первоочередное внимание. Предложена модель маркетинговой деловой сети фармацевтического предприятия с ключе- выми партнерами и дана характеристика ее составляющих – взаимоотношений с клиентами, поставщиками, конкурентами и контактными аудиториями и осуществления внутреннего партнерства. Обосновано, что деятельность фармацевтических предприятий целесообразно направлять на построение такой маркетинговой деловой сети, которая обеспечит эффектив- ные долгосрочные отношения с клиентами. Для реализации концепции маркетинга взаимо- отношений предложено фармацевтическим предприятиям концентрировать внимание на потребительской ценности предлагаемой продукции, высокой значимости обслуживания клиентов и формировании лояльности потребителей.en_US
dc.description.abstractThe results of generalization of definitions of relationship marketing are given in this article. The distinctive features of the strategic direction of relationship marketing and transactional marketing with consideration of sector specification of pharmaceutical companies have been identified. The basic principles of relationship marketing for accentuation of immediate attention of a pharmaceutical enterprise have been characterized. The model of the marketing business network of a pharmaceutical enterprise with the main partners has been proposed. The characteristics of its components – relationships with customers, suppliers, competitors, contact audience and internal partnership – have been given. Expediency of aspirations of pharmaceutical companies to create a marketing business network to provide effective long-term relationships with customers has been substantiated. To implement the concept of relationship marketing it has been recommended for pharmaceutical enterprises to focus their attention to the customer value of the products offered, the high importance of the customer service and the customer loyalty.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectантигеморагічні лікарські засобиen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectантигеморрагические лекарственные средстваen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.subjectantihemorrhagic drugsen_US
dc.titleМаркетингові дослідження вітчизняного фармацевтичного ринку антигеморагічних лікарських засобівen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования отечественного фармацевтического рынка антигеморрагических лекарственных средствen_US
dc.title.alternativeМarketing research of the domestic pharmaceutical market of antihemorrhagic drugsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ЗТЛ
Наукові публікації кафедри ФММ
Соціальна фармація в охороні здоров'я. Архів статей 2015-2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56-64.pdf361,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.