Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053
Название: Принципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населення
Авторы: Пестун, І. В.
Pestun, I. V.
Пестун, И. В.
Ключевые слова: рівневе маркетингове управління;мезомаркетинг
Дата публикации: 2009
Издательство: Державний науковий центр лікарських засобів
Библиографическое описание: Пестун І. В. Принципи та прикладне використання мезомаркетингу в системі фармацевтичного забезпечення населення / І. В. Пестун // Фармаком. - 2009. - № 3. - С. 67-71.
Краткий осмотр (реферат): Визначено поняття та перспективи використання фармацевтичного територіально-галузевого (мезо-) маркетингу в структурі рівневого маркетингового управління. Запропонована структура паспорту регіонального (обласного) фармацевтичного ринку, наведені та охарактеризовані окремі його показники. Сформульовані принципи фармацевтичного мезомаркетингу.
The concept and prospects of pharmaceutical territorially-branch (mezo-) marketing use in structure level marketing management has been defined. The structure of the passport of the regional (regional) pharmaceutical market has been offered, separate indicators are resulted and characterized. Principles of pharmaceutical mesomarketing are formulated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1053
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.