Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056
Название: Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів
Авторы: Мнушко, З. М.
Попова, Ю. В.
Mnushko, Z. M.
Popova, Yu. V.
Ключевые слова: антигельмінтні лікарські препарати;потенціал фармацевтичного ринку
Дата публикации: 2008
Издательство: Державний науковий центр лікарських засобів
Библиографическое описание: Мнушко З. М. Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова // Фармаком. - 2008. - № 4. - С. 107-115.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі АГЛП, охарактеризовано окремі її складові, наведено приклади необхідних розрахунків з використанням статистичної та маркетингової інформації. Проведено визначення товарних та географічних меж ринку АГЛП. Встановлено кількість зареєстрованих АГЛП, визначені тенденції їх реєстрації. Здійснено аналіз складу підприємств-виробників АГЛП, розраховано їх частки ринку у динаміці, встановлені лідери за обсягами продажу АГЛП. Надано кількісну оцінку рівня монополізації ринку АГЛП з використанням індексу Харфіндела-Хіршмана і показника ступеня концентрації ринку. Показано, що ринок АГЛП є монополізованим. Здійснено аналіз асортиментної структури АГЛП, визначені підгрупи АГЛП за міжнародною назвою (INN), проаналізовано співвідношення обсягів продажу АГЛП в грошових та натуральних показниках. В рамках аналізу асортиментної структури АГЛП визначені показники швидкості руху АГЛП і доходності аптек від їх реалізації. Проведено ABC–аналіз лікарських засобів антигельмінтної дії. Визначено структуру захворювань на гельмінтози за нозологічними формами та виявлені АГЛП, що призначаються для їх лікування. Розраховано ємність ринку АГЛП у грошових і натуральних показниках. Показано, що обсяги продажу АГЛП характеризуються сезонністю. Встановлені групи чинників, що визначають потребу в засобах антигельмінтної дії, впливають на формування ємності ринку лікарських препаратів антигельмінтної дії та тих, що призводять до втрати частки потенціалу ринку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.