Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056
Назва: Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів
Автори: Мнушко, З. М.
Попова, Ю. В.
Mnushko, Z. M.
Popova, Yu. V.
Теми: антигельмінтні лікарські препарати;потенціал фармацевтичного ринку
Дата публікації: 2008
Видавництво: Державний науковий центр лікарських засобів
Бібліографічний опис: Мнушко З. М. Модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі антигельмінтних лікарських препаратів / З. М. Мнушко, Ю. В. Попова // Фармаком. - 2008. - № 4. - С. 107-115.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано модель формування потенціалу фармацевтичного ринку на прикладі АГЛП, охарактеризовано окремі її складові, наведено приклади необхідних розрахунків з використанням статистичної та маркетингової інформації. Проведено визначення товарних та географічних меж ринку АГЛП. Встановлено кількість зареєстрованих АГЛП, визначені тенденції їх реєстрації. Здійснено аналіз складу підприємств-виробників АГЛП, розраховано їх частки ринку у динаміці, встановлені лідери за обсягами продажу АГЛП. Надано кількісну оцінку рівня монополізації ринку АГЛП з використанням індексу Харфіндела-Хіршмана і показника ступеня концентрації ринку. Показано, що ринок АГЛП є монополізованим. Здійснено аналіз асортиментної структури АГЛП, визначені підгрупи АГЛП за міжнародною назвою (INN), проаналізовано співвідношення обсягів продажу АГЛП в грошових та натуральних показниках. В рамках аналізу асортиментної структури АГЛП визначені показники швидкості руху АГЛП і доходності аптек від їх реалізації. Проведено ABC–аналіз лікарських засобів антигельмінтної дії. Визначено структуру захворювань на гельмінтози за нозологічними формами та виявлені АГЛП, що призначаються для їх лікування. Розраховано ємність ринку АГЛП у грошових і натуральних показниках. Показано, що обсяги продажу АГЛП характеризуються сезонністю. Встановлені групи чинників, що визначають потребу в засобах антигельмінтної дії, впливають на формування ємності ринку лікарських препаратів антигельмінтної дії та тих, що призводять до втрати частки потенціалу ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1056
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.