Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10602
Название: Бренд менеджмент
Авторы: Малий, В. В.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Ключевые слова: бренд-менеджмент;бренд;торговельна марка
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Малий, В. В. Бренд-менеджмент : метод. рек. до практ. і семінар. занять / В. В. Малий, А. Б. Ольховська. - Х. : НФаУ, 2015. – 80 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Бренд-менеджмент» і містять перелік основних теоретичних питань, питання для самостійного вивчення, практичні та ситуаційні завдання, кейси, питання для самоконтролю знань студентів за темами програми дисципліни, рекомендовану літературу. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих на-вчальних закладів, що навчаються за спеціальністю 8.03050701 «Маркетинг».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10602
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(2) Бренд-менеджмет ПЗ.pdf2,86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.