Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10671
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorСофронова, І. В.-
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorСофронова, И. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorSofronova, I. V.-
dc.date.accessioned2016-11-14T14:19:21Z-
dc.date.available2016-11-14T14:19:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Історія кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту / В. В. Малий, І. В. Софронова // 210 років фармацевтичної освіти: традиції та інновації: матеріли наук.-прак. конф., м. Харків, 27 листоп. 2015 р. – Харків, 2015. – С. 74–81.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10671-
dc.description.abstractУ статті наведені передумови створення та кроки історичного розвитку кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту. Вивчені віхи становлення кафедри за основними напрямками діяльності: професорсько-викладацький склад, методичне забезпечення, видавнича діяльність, наукова робота, міжнародна діяльність, наведені основні досягнення та нагороди кафедри. Сформульовані сучасні напрями розвитку кафедри.en_US
dc.description.abstractВ статье приведены предпосылки создания и шаги исторического развития кафедры фармацевтического маркетинга и менеджмента. Изучены вехи становления кафедры по основным направлениям деятельности: профессорско-преподавательский состав, методическое обеспечение, издательская деятельность, научная работа, международная деятельность, приведены основные достижения и награды кафедры. Сформулированы современные направления развития кафедры.en_US
dc.description.abstractThe article is devoted to the preconditions of creation and steps of historical development of the Department of pharmaceutical marketing and management. The formation of the Department in key areas has been studied: teaching staff, 75 methodological support, publishing activity, scientific work, international activity. The main achievements and awards of the Department have been studied. The modern directions of the Department have been formulated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectісторіяen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectкафедра фармацевтичного маркетингу та менеджментуen_US
dc.subjectнапрями розвиткуen_US
dc.subjectисторияen_US
dc.subjectразвитиеen_US
dc.subjectкафедра фармацевтического маркетинга и менеджментаen_US
dc.subjectнаправления развитияen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.subjectdepartment of pharmaceutical marketing and managementen_US
dc.subjectdevelopment directionsen_US
dc.titleІсторія кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуen_US
dc.title.alternativeИстория кафедры фармацевтического маркетинга и менеджментаen_US
dc.title.alternativeHistory of the Department of Pharmaceutical marketing and managementen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
74-81.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.