Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10671
Title: Історія кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту
Other Titles: История кафедры фармацевтического маркетинга и менеджмента
History of the Department of Pharmaceutical marketing and management
Authors: Малий, В. В.
Софронова, І. В.
Малий, В. В.
Софронова, И. В.
Malyi, V. V.
Sofronova, I. V.
Keywords: історія;розвиток;кафедра фармацевтичного маркетингу та менеджменту;напрями розвитку;история;развитие;кафедра фармацевтического маркетинга и менеджмента;направления развития;history;development;department of pharmaceutical marketing and management;development directions
Issue Date: 2015
Publisher: НФаУ
Bibliographic description (Ukraine): Малий, В. В. Історія кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту / В. В. Малий, І. В. Софронова // 210 років фармацевтичної освіти: традиції та інновації: матеріли наук.-прак. конф., м. Харків, 27 листоп. 2015 р. – Харків, 2015. – С. 74–81.
Abstract: У статті наведені передумови створення та кроки історичного розвитку кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту. Вивчені віхи становлення кафедри за основними напрямками діяльності: професорсько-викладацький склад, методичне забезпечення, видавнича діяльність, наукова робота, міжнародна діяльність, наведені основні досягнення та нагороди кафедри. Сформульовані сучасні напрями розвитку кафедри.
В статье приведены предпосылки создания и шаги исторического развития кафедры фармацевтического маркетинга и менеджмента. Изучены вехи становления кафедры по основным направлениям деятельности: профессорско-преподавательский состав, методическое обеспечение, издательская деятельность, научная работа, международная деятельность, приведены основные достижения и награды кафедры. Сформулированы современные направления развития кафедры.
The article is devoted to the preconditions of creation and steps of historical development of the Department of pharmaceutical marketing and management. The formation of the Department in key areas has been studied: teaching staff, 75 methodological support, publishing activity, scientific work, international activity. The main achievements and awards of the Department have been studied. The modern directions of the Department have been formulated.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10671
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74-81.pdf1,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.