Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100
Название: Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств
Авторы: Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Ключевые слова: маркетинг;фармація;маркетинг взаємовідносин;клієнти;РRM-системи;партнери
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Рогуля, О. Ю. Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств / О. Ю. Рогуля // Економіка і суспільство. – 2016. – № 3. – С. 265-269.
Краткий осмотр (реферат): У сучасних умовах використання маркетингу взаємовідносин суб’єктами фармацевтичного ринку в ланцю- зі «постачальник – виробник – посередник – споживач» є ефективним засобом утримання стійких ринкових позицій. У статті проаналізовано ставлення працівників галузі до впровадження CRM/PRM-систем фарма- цевтичними підприємствами. Визначено конкурентні переваги, які, на думку експертів, надає виробникам використання PRM-систем у роботі з партнерами. Встановлено, що найбільш очікуваним ефектом від впро- вадження РRM-системи є збільшення кількості позитивних контактів із партнерами, зменшення витрат на визначення потенційних та залучення нових партнерів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри ФММ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.