Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100
Назва: Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств
Автори: Рогуля, О. Ю.
Rohulya, O. Yu.
Теми: маркетинг;фармація;маркетинг взаємовідносин;клієнти;РRM-системи;партнери
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Рогуля, О. Ю. Використання маркетингу взаємовідносин у діяльності виробничих фармацевтичних підприємств / О. Ю. Рогуля // Економіка і суспільство. – 2016. – № 3. – С. 265-269.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах використання маркетингу взаємовідносин суб’єктами фармацевтичного ринку в ланцю- зі «постачальник – виробник – посередник – споживач» є ефективним засобом утримання стійких ринкових позицій. У статті проаналізовано ставлення працівників галузі до впровадження CRM/PRM-систем фарма- цевтичними підприємствами. Визначено конкурентні переваги, які, на думку експертів, надає виробникам використання PRM-систем у роботі з партнерами. Встановлено, що найбільш очікуваним ефектом від впро- вадження РRM-системи є збільшення кількості позитивних контактів із партнерами, зменшення витрат на визначення потенційних та залучення нових партнерів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11100
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.