Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12100
Название: Маркетингові дослідження у біотехнології
Другие названия: Маркетинговые исследования в биотехнологии
Авторы: Посилкіна, О. В.
Літвінова, О. В.
Посылкина, О. В.
Литвинова, Е. В.
Posylkina, O. V.
Litvinova, O. V.
Ключевые слова: маркетингові дослідження;біотехнологія;маркетинговые исследования;биотехнология
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Посилкіна, О. В. Маркетингові дослідження у біотехнології : метод. рек. до виконання самост. робіт для студ. спец. «Біотехнології та біоінженерія» / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова. – Харків: НФаУ, 2017. – 24 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації призначені для підготовки та проведення самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження у біотехнології». Їх мета: надати знання для оцінки маркетингових ситуацій, ідентифікації як проблем, так і можливостей підприємства мати належну конкурентну позицію на ринку завдяки гнучкому реагуванню на попит споживачів та коливання ринкової кон’юнктури і використання сучасних маркетингових інструментів
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12100
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри управління та забезпечення якості

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркет досл - ср.pdf
  Restricted Access
455,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.