Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12738
Назва: Маркетинг взаємовідносин у фармації
Автори: Півень, О. П.
Ткаченко, І. В.
Пивень, Е. П.
Piven, O. P.
Ткаченко, И. В.
Tkachenko, I. V.
Теми: маркетинг взаємовідносин
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Маркетинг взаємовідносин у фармації / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 166-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12738
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166-167.pdf271,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.