Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбаньов, В. В.-
dc.contributor.authorНовакова, В. С.-
dc.contributor.authorГорбанев, В. В.-
dc.contributor.authorGorbanev, V. V.-
dc.contributor.authorNovakova, V. S.-
dc.date.accessioned2017-06-29T09:04:26Z-
dc.date.available2017-06-29T09:04:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГорбаньов, В. В. Індивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспект / В. В. Горбаньов, В. С. Новакова // Актуальні питання підготовки майбутніх фармацевтичних та медичних фахівців в умовахсучасної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Житомир, 24 берез. 2016 р. - Житомир, 2016. - С. 62-64.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12852-
dc.description.abstractУ статті розкрито історико-педагогічні аспекти впровадження в освітній процес коледжів системи індивідуально-дослідницьких завдань як засобу організації самостійної роботи студентів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсамостійна робота студентівen_US
dc.titleІндивідуальні навчально-дослідницькі завдання як засіб організації самостійної роботи студентів: історико-педагогічний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри соціальної фармації



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.