Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorШуванова, Е. В.-
dc.contributor.authorShuvanova, O. V.-
dc.contributor.authorТкаченко, I. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2017-07-06T12:49:33Z-
dc.date.available2017-07-06T12:49:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтів / О. П. Півень, О. В. Шуванова, I. В. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 166-167.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12890-
dc.language.isouken_US
dc.subjectкерівникen_US
dc.subjectруководительen_US
dc.subjectheaden_US
dc.titleВизначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166-167.pdf327,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.